Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 108 · Next page · Last page

I just need the tileset.

Hey if I used this asset pack could you play it?

Can I use this assets for commercial game?

(+1)

This pack is free?!?! Should cost like 10 bucks!

It was free?

Haha, yeah it was free until recently. I was sad to see that change, but I mean.. artists gotta eat and the pack is def still worth it.

(2 edits)

Awesome asset pack, I love it!

For autotiling, I carved out some pieces from the tileset to import into tilesetter to try and make something that worked with Godot's auto tiling. It's not perfect, but it's good enough for me since I just wanted some assets to play around with. 

Thanks again for your work!

(2 edits)

HELLO :)

I'm making my first game.

https://evitca-ariz.itch.io/soldaks-story-chapter-0

Actually very cool!

Thanks so much for this beautiful asset pack! It was just the thing I needed for my uni games programming project!

Hi, I just wanted to tell you that your tileset is missing some tiles, so the autotile doesn't work well :)

Hi there, I'm making a game for college that all my assets are valid for commercial use licencing, is this okay with you?

thank you! I will be using this for a university project :D

(+1)

so cool!

Greetings, I used your tileset for a short tutorial video about the Godot 4 terrain tilemap system. Thanks for the asset pack!

I used this pack to create my first ever Indie Game! I can say it doesn't disappoint and the animation is just flawless! This creation is worth so much more than being free. But thank you for making it free so people can enjoy your amazing work! <3 

thank you so much! i'm glad for that :D

Hello :D :
First of all congratulations for your nice asset pack, is very complete to create a good metroidvania.... oh relating to that, I'll start the metroidvania jam, can I use your assets and give you credit? :)

Thank you! :D

thank you kindly! of course you can use it :D good luck ;)

hello, I'm creating a game in unity, and I wanted to know if I can use your asset pack and make a slight modification, and of course I'll leave the credits to you in the Description

yes you can do that, thanks ;)

Hey bud! Real nice setup. I am currently using it for my game but i have a question. Do you also have an in-air slash and walking-slash? i really miss those and they would make a great addition to the char !  

if not- tips on how i can implement them myselves? I really need it for my game :D 

thanks! well you can add a little effect via code, but idk how you would do that tbh :c

This is amazing! Thank you o_lobster

thank you ;)

Fantastic Art, we used it in our 3 week game jam platformer game. We credited you in the description, thank you for this fantastic asset pack.

thanks! yooo thats a really fun game :D congrats!!

(1 edit)

It's an awesome work, I really like it! Maybe if you agree with it, could I and my partner use your assets for the school end-year big project?

sure! good luck with that :D

thanks btw ;)

Great work! The player character sorta reminds me of a cross between the hollow knight main character and Vivi from final fantasy 9.

thanks! yeah, those characters were my main inspiration :D

I finished game development,
I managed to steam it if you
can pass it. I put credits.

https://store.steampowered.com/app/1785560/Sky_DarkCrow/

Great project, can I use it for commercial game project? And of course, you are in the credits. Thanks!

yes of course! thanks btw ;)

Thanks. I'm glad to hear that!

That's amazing. Can i use it for commercial project? Of course, i am gonna credit you. :)

thank you ;) yep you can use it for that

Thanks. I am just working on my universuty project and maybe i'll upload the game to google play.
So, how i should credit you to evade any problems with license? Is your nickname and itch.io link enough?

well, if you put my itch.io profile link i'd be very glad :D

Ok, thanks! :)

Thats great, you should make more of these!

thx! maybe in the future who knows ;p

That's a really good artwork, good job. But i don't really know about licenses so, i have permission to modify, like change the colors if i give you due credit? i'm still trying to understand that.

thank you!

yeah, thats right

(1 edit)

niceeee cool artworkkk!!!!!!! but i would like u to make a seperate png file cause my software does not support tile sets.... anyways its cool!!!

thank you! i'll do that in some proper time, but i cant promise you anything tho, sorry

ok

tks

Hey, i only want to thank you for the great work! this is beautiful.

And btw, i use it in a jam, so double tank you. And of course you are in the credits.

https://alnidru.itch.io/log-sword

thank you very much! 

good luck and have a nice day :D

Really cool asset i loved the art tho

thank you kindly ;)

(1 edit)

Hello Sir! I Hope you're doing fine. I'm using your art to make a project for an final exam, i hope you dont mind. I'll give you the credits for sure. But i was wondering if you could make the sword attack the one with the animation from the mainchar and the Goblin, but with 16 pixels of width, if you dont mind. Because where i'm programing, the animation with 32 pixels of width it's not working very well because it has a diferent width size compared to the other animations.

well, you can just use the attack effect in front of the char, i dont know how to make the entire animation in 16px

Ok. Tank you! I'll give it a try

(1 edit)

Hello! Your art is match with my game so I’m making my first platformer with it. But I need a little more animation (waking up) so it will match up with the story. I wonder can I create it by my own from hero character. The game I make is for learning! Hope you approve it.

(+1)

of course man! be creative ;) good luck

hello your art is very very nice. I want to make a game and use this asset if you don't mind? I will credit you both in the game and in the itchio page of the game <3 

(1 edit)

thank you, i'd be glad for that! :D

  Hi, I love your artwork and I will use it to do my tests ^^
and was wondering how I can use this font in the hud elements 
folder, if you can have it in ttf format, thanks so much for 
the excellent work!

thank you! 

you can use this font that resembles the one on the folder: https://www.fontspace.com/elf-boy-classic-font-f45909

(1 edit)

This Is Great!

Ill Use It For Construct.

Ill Credit You OFC!

edit: what tile size and tile height and grid do i need for construct game engine?

thanks! :)

well, you can use the grid as 16x16 or even less

thanks for the size!

ill use it right now

:D

Hi, I found your art to be very beautiful!
 Could I use it in a game and put your name in the credits?

sure, thank you! :D

is this okay for commercial use?

yeah sure, just credit me ;)

sure thing thank you so much!

(1 edit)

(Non-existent issues, my fault)

Hey, I love this! 

But the tiles seem to not be exactly 16 x 16. 

In my SFML Game Engine, I'm try to use these corners to make smooth transitions and I'm getting a little bit of green from the texture right next to it. 

Can you please fix this? Am I using this correctly? If I only use the tiles in the upper left everything is fine, but you need these corners for smooth transition. 

Thank you! Love your work! 

well, idk how i'd be able to help you, because i used the tiles on Tiled and everything worked fine, maybe you're doing something wrong

I'm scaling them by 400% using resized.app. Maybe during that rescaling processing there is some pixel bleed, or something weird happening to the pixels. I checked your source in GIMP and it looks fine there. My apologies. I'll keep it at the original source and scale it using the SFML function. Hopefully that will work better. 

(1 edit)

If it's possible to make 64 x 64 version that would be greatly appreciated. Or do you recommend some way of properly scaling these? My level editor was designed without scale in mind, so I'd have to essentially rebuild the whole thing :/

thats bummer :/
i think i can rescale the tilset for you, if is just the tileset that you need on that size, otherwise you'll have to rescale everything and for that idk how i'd be able to help you, sorry

That would be amazing! Sorry if I brought attention to a non-existent issue. Yes, it was pixel artifacts from the scaling. That would be so helpful. Happy to send $20 for your time. 

Viewing most recent comments 1 to 40 of 108 · Next page · Last page